Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- udział w pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących programów FENG i FEPW
- opracowanie standardowych rozwiązań i koordynacja ich spójnego zastosowania w ramach programów FENG i FEPW
- koordynacja zadań związanych z monitorowaniem naborów FENG i FEPW
- koordynacja działań w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie w ramach programów FENG i FEPW, w tym nadzór nad wzorami dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania oraz opracowanie niezbędnych zmian i modyfikacji procesu
- udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz udział w ocenie wniosków o umieszczenie kandydatów w wykazie ekspertów
- udział w procesie aktualizacji procedur w szczególności związanych z procesem naboru, oceny projektów, zawierania umów
- opracowanie dokumentów na potrzeby Instytucji Zarządzającej w zakresie postępów realizacji programów FENG i FEPW oraz innych informacji na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne.
- wykształcenia wyższego (tytuł magistra lub równoważny);
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w podmiocie organizującym konkursy na realizację projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w procesie oceny projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (np. POPW, POIR, FENG, FEPW)
- bardzo dobrej znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków EFRR w Polsce
- praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawieranie umów (w tym CST i/lub LSI)
- dobra znajomość programu MS Excel
- umiejętności samodzielnego formułowania wniosków i przedstawiania propozycji możliwych rozwiązań
- umiejętności współpracy w zespole, otwartości i komunikatywności
- bardzo dobrej organizacji pracy.
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych
- znajomość zasad realizacji programów POPW, POIR, FEPW, FENG
- umiejętność tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie).
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.