Zadania:
- Przygotowywanie zakresu prac oraz harmonogramów nowych wdrożeń
- Koordynowanie, monitoring oraz prowadzenie regularnej komunikacji działań ze wszystkimi członkami zespołu wdrożeniowego
- Cykliczna weryfikacja przebiegu realizowanych nowych wdrożeń
- Raportowanie postępu prac projektów zgodnie z zatwierdzonymi planami
- Opracowywanie rozwiązań problemów mających wpływ na przebieg nowego wdrożenia
- Zapewnienie zgodności celów wdrożenia z aktualnymi wymaganiami
- Identyfikacja kluczowych działań na ścieżce krytycznej, flagowanie i mitygację ryzyk.
- Rozwijanie działu wdrożeń nowych produktów przy zastosowaniu narzędzi Continuous Improvement
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Wykształcenie wyższe farmaceutyczne, chemiczne lub pokrewne
- Mile widziane kursy lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami
- Kilkuletnie doświadczenie w przemyśle farmaceutycznym, kosmetycznym lub FMCG (preferowane doświadczenie w obszarze badawczo - rozwojowym)
- Min. 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania projektami
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z ludźmi
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i nastawienie na realizację założonych celów
- Znajomość pakietu MS Office oraz MS Project
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Umiejętność pracy w środowisku Power BI oraz Power Query będzie silnym atutem.
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.