Do Twoich głównych zadań należeć będzie
- przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne,
- przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji,
- przygotowanie protokołów odbiorowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji projektowo-wykonawczej,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji projektowej, wykonawczej, powykonawczej i finansowej,
- sporządzanie zapytań ofertowych wraz z weryfikacją i analizą spływających ofert zgodnie z potrzebami firmy,
- sporządzanie przedmiarów robót, weryfikacja wycen wykonawców i dostawców,
- sporządzanie, składanie i analiza zapytań ofertowych,
- współpraca z projektantami, wykonawcami i dostawcami.
- posiadasz min. 2 letnie doświadczenie związane z koordynowaniem projektów inwestycyjnych / budowlanych / remontowych,
- posiadasz wykształcenie budowlane (średnie lub wyższe),
- posiadasz umiejętności kosztorysowania i czytania dokumentacji projektowej,
- wyróżniasz się analitycznym myśleniem, lubisz pracę administracyjną i dobrze czujesz się w kontakcie telefonicznym oraz mailowym,
- posiadasz znajomość zagadnień formalno-prawnych z zakresu budownictwa,
- wiesz, czego oczekuje biznes finansujący inwestycje i w podejmowanych przez Ciebie działaniach kierujesz się jego potrzebami,
- cechuje Cię duża samodzielność, terminowość oraz bierzesz odpowiedzialność za podejmowane decyzje,
- jesteś osobą zorientowaną na cel, dociekliwą oraz badasz zależności przyczynowo - skutkowe wprowadzanych rozwiązań,
- znajomość programów typu AutoCAD będzie atutem.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym,
- dużą samodzielność w pracy,
- możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
- prywatną opiekę medyczną, Medicover Sport i darmowe członkostwo w sieci naszych klubów,
- ubezpieczenia grupowe.